пʼятницю, 3 червня 2016 р.

Модуль 9-10-11

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
- Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
- Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
- Учні мають бути активним у власному навчанні;
- Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.


Модуль 10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів:
а саме прислухатися до того, що говорять учні;
як можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів;
аналізувати прогрес навчання учнів та допомагати їм в дослідженнях та навчанні


Модуль 11


З усього того, чому я навчилась на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде уміння створювати блоги, презентації, шукати нову інформацію в мережі-Інтернет.
Також дуже важливою складовою є використання педагогічних технологій у поєднанні з ІКТ у навчальному процесі. Це безумовно робить навчання більш ефективним та цікавішим.

Немає коментарів:

Дописати коментар